?מהי החשיבות של פרסום ממומן כיום
יש סיבה לכך שמיליוני עסקים ברחבי העולם משקיעים מזמנם ומכספם בכלי הפרסום הממומן שהעולם הדיגיטלי מציע לנו. גם היום, בשעת כתיבת שורות אלו, שיווק באמצעות רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וכדומה, ממשיך להיות כלי
עוצמתי שמאפשר חיבור ודאי בין בתי העסק לבין גולשים שאינם היו יכולים להיחשף אליהם ככל הנראה בדרך אחרת
פרסום הממומן ברשתות החברתיות ניתן לפלח את אותו קהל אחריו אנו "מחזרים", כך שהפרסום שלנו, יפגע בול באנשים שאנחנו מעוניינים בהם כלקוחות, על פי גיל, דמוגרפיה, תחומי עניין וכל מה שמאפיין את אותו קהל .
האם מספיק לי לשווק ממומן בשפה העברית בלבד?
רוב הישראלים מגדירים את העברית כשפה הראשית שלהם ואין ספק כי קידום ממומן בשפה העברית ברשתות החברתיות תאפשר לנו להגיע לחשיפה גבוהה מאוד. עם זאת, שימוש במודעות פרסומיות בעברית בלבד מסירה מראש את האפשרות כי קהל את האפשרות כי קהל גדול של דוברי רוסית בישראל המשתמשים באינטרנט ברשתות החברתיות ייחשף לתכנים של בית העסק. כלומר, במודע או שלא במודע, בעלי עסקים שאינם מפרסמים בשפה הרוסית מוותרים מראש על פלח שוק רחב שדווקא היה שמח לרכוש מוצרים ושירותים בדיוק כמו כל קהל אחר.
נשמע מעניין, מה עכשיו?
יופי! כעת הגיע הזמן לעשות את הצעד הראשון – צור איתנו קשר כדי
שנכיר את עסק שלך טוב יותר, וכדי שנלמד לעומק על פעילותך, מהות העסק
ובעקבות כך נדע מהן הדרישות הספציפיות לפיתוח האתר או התאמת
האתר הקיים לשפה הרוסית. נשמח להיות שותפים שלך כל הדרך
.לכיבוש קהל גדול של דוברי רוסית בישראל